March 18, 2007

Nanik Nanik



Gecen haftam iste bu oof nidalarayla gecti. Bilgisayarin basina iki kere oturdum ki yeni bir post gireyim. Fakat ne goreyim hem blogger hem de macbook bana ayri ayri nanik yapmaktalar. Kismet buguneymis. Gecen haftam cok da keyifli gecmedi. Soguk havalar beni boyle yapiyor. Derler ya cografya dersinde -yani galiba oyleydi- soguk hava agirdir diye iste aynen tum agirligiyla soguk hava benim ustume coktu. Sabahlari uyanamama asiri hassasiyet ve biraz da asabiyet. Sevgili Sebnemin basina gelen gibi birsey benim basima gelmedi fakat ramak kaldigi durumlar da olmadi degil. Sebnemcim bu kotu havalar mahvetti bizi sekerim..
Iste gecen hafta hayat bana nanik nanik yapti bahari bekliyorum cabuk gelsin de hiist hiist yapsin, yuzumuz gulsun biraz. Yetisemedigim bir suru is var ve programin oldukca gerisinden gerisinden kosturmam gerekecek. Oyle gorunuyor ki onumuzde ki hafta da bu ooflarla gececek. Ne yapalim hayat boyle, bu da gelir gecer.



Gecen hafta cuma aksami katilmam gereken yemekli bir davet vardi ne giyeyim ne giyeyim diye epey bir beyin firtinasi yaptim. Aslinda oldukca fazla alternatifler yaratmayi da becerdim ama gelin gorun ki ben tersten giyinen bir insanim. Nasil mi? Normal insanlar giydikleri elbiseye gore pabuc secer degil mi? IIIHh ben oyle yapmam yapamam iste.. Benim once aklimda giymek istedigim pabuc olusur ve ona gore kiyafet secerim. Ama biliyorum ki o pabuca uymayan, baska bir elbise giysem cok daha sik olacagim. Elbise mi pabuc mu gelgitleri arasinda tabi ki her zaman her konuda oldugu gibi gayet duygusal bir karar vererek ben pabucu sectim. Yine de fena olmadi cunku kendimi cok iyi hissediyordum ama galiba onemli olan da giydigin seyin icinde kendini iyi hissetmen gerisi de fasa fiso...
Sobelendigimin farkindayim ancak aklima cocukluk anilarim gelmiyor cocukluguma cok uzak oldugum bir animda sobelendim galiba. Fakat biraz dusuneyim bulurum herhalde. Ama ben cok uslu bir coktum. Vallaha ;)

3 comments:

Sebnem'den said...

süpper ayakkabılar bayıldım..bende her zaman öncelikle ayakkabı alışverişi yaparım..sonra kıyafet..çünkü ayaklar şiştikten sonra ayakkabı almanın bir önemi yok benim için..zaten alışveriş benim için market alışverişi kıvamında geçtiğinden çokta zorlanmıyorum...görsen..nişantaşının delisi geldi diyorlardır eminim....

Dila said...

Güzel ayakkabılar :) Eminim çok şık olmuşsundur :) Sebo artık alışveriş yok değil mi şekerrrr ?

chocolate said...

sebnemcim, yani sen ne bulursan at sepete market alisverisinden mi bahsediyorsun? inanmiyorum. yoksa yoksa sen alisveris canavari misin?

sevgili dilasdiary, ayakkabilarimi begenmen beni cok utlu etti. simdi kendimi daha iyi hissediyorum, acaba cok mu iri duruyorlar diye epey endise etmistim.