March 19, 2007

COW PARADE



Bu gordugunuz fotograflarda gectigimiz yaz Boston sokaklarini susleyen inekler yer almakta. Ve siki durun bu acik hava sergisi 1 Agustos-31 Ekim tarihleri arasinda Istanbul sokaklarini isgal edecek. Pazar gazetelerini bugun okuyabildim ve sabah gazetesinin pazar ekinde ne goreyim? Sehri Inek Basti alt manseti ustune yumurta kirilmis inek resmiyle karsimda... Ben bu sokak sergisi Boston'a geldiginde tam anlamiyla kafayi yemistim ve kentin dort bir yaninda elimde fotograf makinasi peslerine dusmustum.
Kucuk bir bilgi:Cow Parade ilk kez 1998 yilinda Zurih'te gerceklesmis ve ardindan dunyanin en buyuk sehirlerini ziyaret etmis. Diyorum ki bu sergiye daha once rastlamis bloggerler fotolarini yayinlasa ve de bizde bloglarimizdan bu sergiye katilsak. Hatta Istanbul'a geldiginde de gorunteleye bilen bloggerler sayfalarinda yer verse..Fena mi olur?










7 comments:

Sebnem'den said...

harikasın chocolate..geldiğinde kesin gideceğim ve fotolarını yayınlayacağım....:)))

Aslı Cin said...

Chocolate, geçen seneydi sanırım,yok ondan önce miydi, gelmişti inekler İsyanbul'a. Yoksa ayılarmıydı onlar? Neyse Paris'te rastlamıştım ve bayılmıştım, fotoğraflamamıştım ama ne yazık ki.

chocolate said...

bak simdi bende hatirladim bir ayilar. unicef yararina mi neydi satiyorlardi galiba onlari sanki Ankara'da gordun ben onlari.. yanlis hatirliyorda olabilirim. orasi burasi derken corba ediyorum herseyii.Keske cekseymissin yaa gormek isterdim fotolarini..

sebnem, cek bol bol denk gelirsem ben de cekerim. yaristiririz sonra onlari bize gore en guzel olanini seceriz..modacilar falan tasarliyormus desenlerini..

New York Muhtari said...

ben bu resimlere bayildim... simdi Istanbul'a gittigimde ineklerin pesine dusecegim sanirim :-))

chocolate said...

sen New York'ta yakalasaydin eminim hic affetmezdin koyardin sayfana :) aslinda bir 15 tane daha farkli fotografim var ama blog da fazla gelebilir diye dusundum. sayfami okuman beni mutlu etti. cunku en keyif alarak takip ettigim bloggerlardan birisin..

filiz said...

Sevgili Chocolate,
Evet evet dogru tahmin ettin cumleye bu kadar seviyeli ve duzeyli baslamamin nedeni senden birsey rica edecek olmam :)))
Suan yapim asamasinda olan bir sitem var . Budapeste kismina senin Blogununda linkini vermek istiyorum.
Ne dersin???

Anonymous said...

Chocolate,
İnekler İstanbul'a hava katmış durumda. Özellikle Cemil
İpekçi'nin tasarımı süper. Bir kaç tanesinin fotoğraflarınıni günler çöncesinden çektim ama bloğuma henüz koymadım üşeniyormuyum ne :)
Sevgiler